Logo

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Tyto Všeobecné obchodní podmínky se vztahují na obchodní vztahy mezi kupujícím a prodávajícím. Kupujícím je každá fyzická nebo právnická osoba, která odeslala po vlastní autorizaci elektronickou objednávku přes internetovou stránku www.bavlnkarna.cz . Prodávajícím je RAMA Service, s.r.o., se sídlem Šteberlova 8, 902 01 Pezinok, Slovenská republika, IČO: 47 474 335, DIČ: 2023887481,

IČ DPH: SK2023887481.

 

Orgány dozoru jsou:

 

Slovenská obchodná inšpekcia

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj

Prievozská 322, P.O .Box 5,

820 07 Bratislava 27

Slovenská republika

 

1. Povinnosti prodávajícího

1.1.    Prodávajíci se zavazuje kupujícímu dodat po splnění podmínek uvedených v těchto obchodních podmínkách:

  1. a)          druh a množství zboží v kupní ceně a za platebních podmínek, které platí v den odeslání objednávky,
  2. b)         zboží, které vyhovuje normám, předpisům a nařízením platným na území SR,
  3. c)         zboží, které bude vhodně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

1.2.     Prodávajíci neodpovídá za:

  1. a)          opožděné dodání zboží spůsobené poštovím podnikem nebo kurýrní společností,
  2. b)          opožděné dodání zboží spůsobené udáním nesprávné nebo neúplné adresy příjemnce,
  3. c)          za poškození zásilky způsobené poštovím podnikem nebo kurýrní společností.

 

2. Povinnosti kupujíciho

2.1.    Kupující se zavazuje:

  1. a)          Dodané zboží převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoliv závad tyto neprodleně emailem nebo písemně oznámit prodávajícímu.
  2. b)          Pokud je na zásilce výrazné mechanické poškození, zjevně spůsobené přepravou, zásilku nepřevzít a reklamovat přímo při doručení.
  3. c)          Zaplatit za zboží kupní cenu ve výši a ve smyslu platebních podmínek platných v den odeslání objednávky.

V případě, že si kupující objednané zboží nepřevezme, prodávající si vyhrazuje právo uplatnit svůj nárok na náhradu zvniklé škody.

 

3. Ceny zboží

Ceny uvedené na internetovém portálu www.bavlnkarna.cz jsou platné v době objednání zboží a jsou uvádeny včetne DPH. K ceně zboží budou připočteny náklady na doručení, které hradí kupující. Náklady na doručení vycházejí z aktuálnych taríf Slovenské pošty, a.s., GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. a Packeta Slovakia s.r.o. jako poštovích podniků doručujících zboží.

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen zboží. Nové ceny jsou pro kupujícího platné dnem jejich uveřejnění na internetové stránce. Na objednávku, kterou kupující již odeslal, se vztahují ceny, které byli platné v momentu jejího odeslání.

Ceny produktů jsou uváděny za jednotlivé jednotky, které jsou uvedeny u každého produktu. Jednotky produktů mohou být různé (např. m, ks, balení, atd...)

Dokladem o prodeji zboží je faktura, která je připojena ke každé zásilce, a která slouží zároveň jako dodací a záruční list.

 

4. Spůsob platby

Za zboží lze platit:

4.1.    převodem na účet vedený v Raiffeisen Bank : 2057470002/5500 (platba v Českých korunách) IBAN : CZ66 5500 0000 0020 5747 0002

4.2.    v hotovosti nebo kartou při převzetí zásilky na dobírku

4.3.    kartou předem cez platobní bránu PayPal

 

5. Dodací podmínky

Zboží zasíláme prostřednictvím Packeta Slovakia, s.r.o., nebo kurýrní společností GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. do 5 pracovních dnů ode dne připsání úhrady na náš účet, případně od přijetí objednávky při volbě platby formou dobírky a do 10 pracovních dnů od připsání úhrady na náš účet u zboží, který nemáme momentálně skladem (např. šicí stroje a vybrané druhy zboží). Po odeslání objednávky vždy kupujícího informujeme emailem, že jeho objednávka byla vyexpedována.

Pokud zásilku neobdržíte po uplynutí 5 pracovních dnů od odeslání zboží, doporučujeme informovat se u nás telefonicky, případně e - mailem. 

V případě, že objednané zboží nebude možné zaslat dle výše uvedené dodací lhůty, sdělíme vám emailem předpokládaný termín dodání. V tom případě si však vyžádáme vaše odsouhlasení. Dodací lhůta může být přiměřene k okolnostem proudloužena (i bez Vašeho souhlasu), je-li prodlení způsobeno okolnostmi námi nezaviněnými.

U šicích strojů platí poštovné zdarma u strojů s cenou nad 8750 Kč. Prodávající si v případě poštovného zdarma vyhrazuje právo zvolit spůsob přepravy, který mu nejvíc vyhovuje (rozměrné balíky sa vetšinou posílejí prostředníctvím kurýra).

Poštovné do ČR při objednávkach nad 2100 Kč hradí prodávající.

V případě, že si kupující vyžádá zaslat tovar na dvě různe adresy, hradí prodávající pouze jedno poštovné, a to poštovné zásilky, která obsahuje zboží vyšší hodnoty.

Při objednávkach placených dobírkou, hradí kupující poplatek za zpracování dobírky dle ceníku, Packeta Slovakia, s.r.o., alebo podľa ceníku kurýrní společnosti, dle zvoleného spůsobu přepravy.

 

6. Slevové kupony a Dárkové šeky

Každý slevový kupón nebo dárkový šek obsahuje unikátní kód, který je potřebné zadat do políčka "Slevový kupon/ Dárkový šek" v objednávce. Procentuální sleva nebo konkrétní částka je odečtena z celkové částky objednaného zboží. Sleva se vztahuje na zboží, ne na poštovné. Poštovné, vycházející z tarifů Packeta Slovakia, s.r.o. nebo prostředníctvím kurýrní společnosti, hradí kupující. Kupon je potřebné využít jednorázově, částku nelze přenést do ďalší objednávky. Rama Service, s.r.o. nenese zodpovědnost za stracené nebo zneužité kódy. Dárkový šek není možné vyměnit za hotovost. Má platnose 12 měsíců od vystavení, pokud neni uvedeno jinak, pak šek nelze uplatnit a to vše bez nároku na náhradu. Platnost slevových kupónů je stanovena zvlášť pro každou akci.

Pozměňování, kopírování nebo jiná forma zneužití slevových kupónů nebo dárkových šeků je trestné. V případě jakýchkoli pochybností o pravosti kuponu si Rama Service, s.r.o. vyhrazuje právo pozdržet zaslání objednaného zboží až do ověření pravosti kuponu.

 

7. Zrušení objednávky

Kupující má právo stornovat objednávku bez uvedení důvodu ve lhůtě do 24 hodin od doručení objednávky, telefonicky nebo e-mailem, avšak pouze v případě, že objednané zboží nebylo ještě expedováno. V případě stornování již expedované objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou stornováním objednávky

 

8. Záruční doba

Na prodávané zboží, pokud není uvedeno jinak, je poskytována zákonná záruční doba 24 měsíců. Dokladem o prodeji je faktura, která slouží zároveň jako dodací a záruční list. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží (osobně v prodejně nebo převzetí zásilky při doručení). Záruční doba u šicích strojů zakoupených podnikateli / právnickými osobami nebo fyzickými osobami podnikateli je 1 rok.

 

9. Reklamace

Kupující je povinen zkontrolovat zboží ihned při převzetí. Pokud je na zásilce výrazné mechanické poškození, zjevně způsobené přepravou, doporučujeme zásilku nepřevzít a reklamovat přímo kompetentnímu pracovníkovi doručovatele.

Reklamace se vztahuje pouze na prokazatelné vady způsobené výrobcem, které byly zjištěny ihned po dodávce zboží nebo během jeho používání.

Reklamaci musí kupující oznámit prodávajícímu písemně (emailem nebo na adresu prodávajícího) Reklamované zboží zašle kupující na vlastní náklady na adresu prodávajícího (zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty). Reklamační protokol je k dispozici ke stažení: reklamační protokol.

Reklamační řízení začíná běžet dnem převzetí reklamovaného zboží prodávajícím a končí dnem odeslání vyřízené reklamace kupujícímu.

Pokud byla reklamace podána včas, postup a práva v souladu s články 622 a 623 Občanského zákoníku jsou následující: Pokud je vadu možné odstranit, máte právo na bezplatné, včasné a náležité odstranění vady. Vadu musíme odstranit bez zbytečného odkladu. Namísto odstranění vady můžete požadovat výměnu zboží; týká-li se vada jen součásti objednávky, můžete požadovat výměnu dané složky v případě, že nám nevzniknou žádné neúměrné náklady v porovnání s cenou objednávky nebo významem objednávky. Namísto odstranění vady můžeme vadné zboží vždy vyměnit za bezvadné v případě, že vám to nezpůsobí vážné problémy. Pokud vadu nelze odstranit a brání náležitému používání zboží jako bezvadného, ​​máte právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy. Stejná práva se vztahují na vás iv případě, že vady lze opravit, avšak nemůžete objednané zboží náležitě používat v důsledku výskytu vady po opravě nebo v důsledku většího počtu vad. V případě neodstranitelných vad máte nárok na náležitou slevu z ceny zboží. Po stanovení způsobu vyřízení reklamace danou reklamaci zpracujeme ihned, v odůvodněných případech jsme oprávněni reklamaci zpracovat později. Bez ohledu na výše uvedené nesmí vyřízení reklamace trvat více než 30 dní od uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty potřebné k vyřešení reklamace máte právo odstoupit od smlouvy nebo vyměnit objednané zboží za nové. Pokud reklamaci podáte ve lhůtě 12 měsíců od uzavření smlouvy, máme právo vyřešit reklamaci zamítnutím, pouze na základě prohlášení znalce nebo autorizované osoby určené zákonem. Bez ohledu na výsledek posouzení odborníkem všechny výdaje hradíme my. Jsme povinni vydat kopii znaleckého posudku ve lhůtě 14 dnů ode dne vyřešení reklamace. Pokud svou reklamaci uplatníte po lhůtě 12 měsíců od uzavření smlouvy a my ji zamítneme, máme povinnost v dokladu o vyřízení reklamace určit osobu, které jste oprávněni zaslat objednané zboží za účelem posouzení odborníkem. Bez ohledu na výsledek posouzení odborníkem všechny výdaje hradíme my. Pokud se dle posouzení odborníkem prokáže naše zodpovědnost za vadu objednávky, máte nárok opět uplatnit reklamaci. Během posouzení odborníkem neběží záruční doba. Jsme povinni uhradit vám veškeré náklady související se znaleckým posouzením ve lhůtě 14 dnů ode dne opakovaného uplatnění reklamace. Opakovaně podanou reklamaci nelze opětovně zamítnout. Neneseme zodpovědnost za vady zboží, které jste způsobili vy, nebo pokud jsme vás výslovně upozornili, že zboží má vady, nebo že byste měli vědět o vadách zboží při zohlednění podmínek smlouvy. Reklamace se nevztahuje na poškození zboží, které vzniklo nedodržením návodů a doporučení pro používání a ošetřování produktů, mechanickým poškozením výrobku, nesprávným zacházením, neautorizovaným zásahem do výrobku nebo působením živelné pohromy.

Kromě toho neneseme odpovědnost za vady v případě zjevné vady zboží, kterou jste mohli zjistit při přezkoumání zboží po doručení a kterou jste nám nesdělili ve smyslu zásad vyřizování reklamací, nebo nepodáte-li reklamaci až do uplynutí záruční lhůty, nebo pokud vadu způsobilo mechanické poškození z vaší strany nebo ze strany třetí osoby.

Máme povinnost vyřešit reklamaci a uzavřít reklamační proces jedním z následujících způsobů: (i) Předání opraveného objednaného zboží;

(ii) Výměna objednaného zboží;

(iii) Vrácení kupní ceny reklamovaného zboží, nikoli přepravní náklady;

(iv) Vyplacení přiměřené slevy z ceny výrobku;

(v) Písemná žádost o provedení plnění;

(vi) Odůvodněné zamítnutí reklamace. Máme povinnost poskytnout vám písemné důkazy o vyřešení reklamace, a to nejpozději v rámci 30 dnů ode dne podání reklamace. O výsledku vyřízení reklamace vás budeme neprodleně po ukončení reklamačního řízení informovat e-mailem nebo telefonicky.

Pokud jako spotřebitel nejste spokojeni se způsobem, kterým jsme vyřídili Vaši reklamaci nebo pokud se domníváte, že jsme porušili Vaše práva, máte možnost obrátit se na nás se žádostí o nápravu. Pokud na Vaši žádost o nápravu odpovíme zamítavě nebo na ni neodpovíme do 30 dnů ode dne jejího odeslání, jako spotřebitel máte ve smyslu § 12 zákona č. 1/2003. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporech a o změně a doplnění některých zákonů právo podat návrh na zahájení alternativního řešení svého sporu. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s námi jako provozovatelem internetového obchodu je Slovenská obchodní inspekce (www.soi.sk) nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternatívneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), přičemž jako spotřebitel máte právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení spotřebitelských sporů se obrátíte. Jako spotřebitel můžete k podání návrhu na alternativní řešení sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná po kliknutí na následující odkaz: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informace o poplatcích za návrh na zahájení alternativního řešení sporu můžete najít na internetových stránkách konkrétního subjektu alternativního řešení sporů.

Je-li kupujícím podnikatel, jeho nároky z vad se řídí příslušnými ustanoveními zákona č.j. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník v platném znění.

 

10. Spotřebitelské smlouvy a poučení o právu na odstoupení

V případě, kdy je prodej zboží (resp. realizace předmětu plnění) uskutečněn na základě smlouvy uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku (zejména elektronický obchod na Internetu), má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 pracovních dnů od převzetí plnění.

Oznámení kupujícího o odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku musí být prodávajícímu odesláno do skončení doby pro odstoupení a prodávajícímu musí být řádně vráceno kompletní zboží (plnění) v původním stavu se všemi doklady a dokumentací, které byly kupujícímu dodány.

Kupující své právo odstoupit od smlouvy uplatňuje písemně, e-mailem na adrese shop@bavlnkarna.cz nebo jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti, že došlo k odstoupení od smlouvy. V případě, že kupující své právo odstoupit od smlouvy uplatní, je povinen vrátit zboží prodávajícímu, a to nejpozději do 14 pracovních dnů ode dne, kdy své právo odstoupit od smlouvy uplatnil. Zboží nesmí jevit známky používání a musí být v původním nepoškozeném obalu. Důsledkem odstoupení je povinnost smluvních stran vrátit si vše, co podle smlouvy dostali. Přímé náklady na vrácení zboží nese kupující. Po odstoupení kupujícím je prodávající povinen nejpozději do 14 dnů vrátit kupujícímu částku zaplacenou za zboží, avšak pouze za podmínky, že zboží bylo vráceno prodávajícímu.

 

Formulář na odstoupení od smlouvy můžete najít zde.

 

12. Zásady ochrany osobních údajů

Zpracování osobních údajů provozovatelem - prodávajícím lze rozdělit do následujících kategorií:

  • pro účely plnění kupní smlouvy se zpracovávají všechny osobní údaje potřebné k plnění smlouvy ze strany prodávajícího. Pokud se na plnění smlouvy účastní i externí subjekty, například kurýrní společnosti nebo poskytovatelé platebních služeb, Vaše údaje se jim poskytují v nezbytném rozsahu a zpracovávají je v souladu se stanoveným účelem,

  • po otevření webových stránek společnosti www.bavlnkarna.cz, dochází k výměně různých informací mezi Vaším zařízením a naším serverem. Může jít io osobní údaje. Informace získané tímto způsobem slouží, mimo jiné, k optimalizaci našich webových stránek nebo k zobrazování reklam v prohlížeči Vašeho zařízení.
  • zasílání Newslettru
  1. Plnění kupní smlouvy

Účely zpracování osobních údajů/ Právní základ:

Předmětem naší činnosti je prodej zboží. Z tohoto důvodu zpracováváme osobní údaje potřebné k uzavření kupní smlouvy a plnění povinností a realizaci práv ze smlouvy. Tyto osobní údaje zahrnují zejména:

  • jméno a příijmení,
  • fakturační adresa a dodací adresa,
  • emailová adresa,
  • fakturační a platební údaje,
  • telefonní číslo.

Právním základem výše uvedeného zpracování osobních údajů je či. 1 písm. b) GDPR a § 13 odst. 1 písm. 1 písm. b) zákona 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů to znamená, že nám poskytujete osobní údaje na základě smluvního vztahu mezi Vámi a námi.

 

Příjemci/Kategorie příjemců:

V rámci výše uvedeného zpracování osobních údajů zpracovávají Vaše osobní údaje naším jménem subdodavatelé, zejména kurýrní společnosti nebo pošta. Tyto společnosti si vybíráme s největší péčí a existuje-li takový zákonný požadavek, budou tito smluvně zavázáni dle čl. 3. 28 GDPR a § 34 zákona 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů.

V případě, že si jako způsob platby zvolíte tzn. dobírku, Vaše osobní údaje budou za účelem poskytování poštovního platebního styku zpracovány ze strany pošty, Packety nebo doručovacích společností.

 

Doba uchovávání údajů/Kritéria pro stanovení doby uchovávání údajů:

Osobní údaje shromážděné pro účely plnění smlouvy jsou uchovávány do uplynutí zákonných lhůt (např. podle daňových předpisů).

Poskytnutí uvedených osobních údajů není zákonným požadavkem. Jsou však nezbytné k plnění smluvního vztahu.

 

  1. Zobrazení naší webové stránky

Účely zpracování osobních údajů/ Právní základ:

Při zobrazení webových stránek společnosti RAMA Service s.r.o. se ve Vašem koncovém zařízení přes otevřený prohlížeč automaticky a bez vašeho přičinění na server naší webové stránky pošle

  • IP-adresa použitého koncového zařízení,
  • datum a čas přístupu,
  • název a URL otevřeného souboru,
  • webová stránka/aplikace, ze které se uskutečnil přístup (tzv. Referrer-URL),
  • Vámi použitý prohlížeč a příp. operační systém Vašeho PC s přístupem na internet,
  • název poskytovatele internetového připojení.

Výše uvedené údaje se zároveň dočasně uloží do paměti v tzv. Log-file souborech (protokolové soubory) pro následující účely:

  • zajištění nerušeného spojení,
  • zajištění komfortního používání naší webové stránky/aplikace,
  • vyhodnocení bezpečnosti a stability systému.

Pokud jste ve vašem prohlížeči, resp. v operačním systému nebo v jiném nastavení Vašeho koncového zařízení souhlasili s tzn. geolokalizací, budeme používat tuto funkci, abychom Vám nabídli individualizované služby (například umístění nejbližší pobočky) na základě Vaší aktuální polohy. Takto shromážděné údaje o Vaší poloze zpracováváme pouze jako součást této funkce.

Právním základem pro zpracování IP-adresy je či. 1 písm. f) GDPR a § 13 odst. 1 písm. 1 písm. f) zákona č.. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů. Náš oprávněný zájem vyplývá z výše uvedených účelů zpracování osobních údajů. Pokud údaje zobrazené na naší webové stránce vedou k přípravě a uzavření kupní smlouvy, právním základem pro zpracování osobních údajů je či. 1 písm. b) GDPR a § 13 odst. 1 písm. 1 písm. b) zákona 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů.

 

Příjemci/Kategorie příjemců:

Předání těchto údajů třetím osobám v zásadě vylučujeme.

 

Doba uchovávání údajů/Kritéria pro stanovení doby uchovávání údajů

Údaje se uchovávají po dobu 30 dnů a poté se automaticky vymažou. Po zavření naší webové stránky (když ji přestanete používat) se geolokační údaje odstraní.

 

Zasílání newsletteru

 

Rádi bychom Vám posílali také informace o aktuálních produktech, soutěžích, akcích (newsletter). K tomu, abychom Vám mohli posílat tyto informace, je nezbytné zpracovávat Vaše kontaktní osobní údaje – emailová adresa. Poskytnutí uvedených osobních údajů není zákonným požadavkem ani smluvním požadavkem, bez jejich poskytnutí však nelze newsletter posílat.

 

Právním základem tohoto zpracování osobních údajů je Váš souhlas, a to ve smyslu článku. Čl. 1 písm. a) a Čl. 7 GDPR. Souhlas můžete udělit zakliknutím tlačítka „souhlasím se zasíláním newslletra“ na naší webové stránce. Souhlas může být kdykoli odvolán zasláním emailu na adresu: osobneudaje@bavlnkaren.sk.

 

Doba uchovávání údajů/Kritéria pro stanovení doby uchovávání údajů:

Údaje se uchovávají po dobu nejvýše 2 let nebo do odvolání souhlasu.

 

Z odběru Newslettru se můžete kdykoli odhlásit. Odhlášení bude i námitkou proti příslušnému zpracování osobních údajů, na což máte i ve vztahu Newslettru právo. Po odhlášení z Newslettru a po namítnutí jiného zpracování pro účely výše uvedených marketingových aktivit Vám již nebudeme žádný Newsletter ani jiné marketingové informace zasílat a přestaneme zpracovávat i uchovávat Vaše osobní údaje pro tento účel.

 

12.2. Sdílení osobních údajů:

Provozovatel poskytuje osobní údaje třetím stranám výlučně za účelem plnění si svých smluvních nebo zákonných povinností vůči zákazníkům. Takovými osobami jsou zejména partnerské společnosti jako doručovatelské a kurýrní společnosti, účetní společnosti, dodavatelé IT služeb, dodavatelé marketingových služeb, poskytovatelé platebních služeb, dodavatelé různých podpůrných služeb nezbytných pro řádný provoz e-shopu. Pokud takový subjekt zpracovává osobní údaje zákazníka jménem provozovatele, provozovatel dbá na to, aby taková partnerská společnost (tzv. zprostředkovatel ve smyslu GDPR) zpracovávala osobní údaje pouze v souladu s pokyny av rozsahu v jakém se k tomu zavázala podle zprostředkovatelské smlouvy o zpracování osobních údajů.

Provozovatel nepřenáší osobní údaje do třetích zemí. Seznam zprostředkovatelů, kteří zpracovávají osobní údaje jménem prodávajícího jako provozovatele si můžete vyžádat zasláním požadavku na emailovou adresu: osobeudaje@bavlnkaren.sk .

 

12.3. Používání souborů cookies

Webové stránky www.bavlnkarna.cz používají k analýze návštěvnosti soubory cookies. Informace o tom, jak zákazníci stránku používají, sdílí provozovatel v rámci služby Google Analytics, která je poskytována společností Google, Inc. Používáním těchto webových stránek zákazník souhlasí s použitím souborů cookies. Více informací https://www.google.com/policies/technologies/cookies/

Zabránit sběru dát můžete odmítnutím používaní souborů cookies, včetně možnosti volby v nastavení svého prohlížeče pro blokování a odstraňování souborů cookies.

 

12.4. Práva dotyčné osoby

Podle GDPR má zákazník jako dotyčná osoba přiznán celou řadu práv, která mají zajistit aby věděla kdo, v jakém rozsahu a proč zpracovává její osobní údaje. Provozovatel je povinen jí tyto informace poskytnout ve srozumitelné podobě. V textu níže uvádíme základní informace o právech dotčených osob a způsobu jejich aplikace.

 

  1. a)        Právo na přístup k údajům a právo na přenosnost údajů:

 

provozovatel poskytne na žádost dotyčné osoby potvrzení o zpracování osobních údajů. Zákazník má právo získat potvrzení o tom, zda jsou jeho osobní údaje zpracovávány či nikoliv (čl. 15 GDPR). Kromě toho má právo získat podrobnější informace o uchovávaných osobních údajích ao zpracovatelských operacích s osobními údaji, a za určitých okolností i právo získat kopii těchto osobních údajů. Jsou-li údaje zpracovávány na základě souhlasu dotyčné osoby a toto zpracování se provádí automatizovaně, má právo získat své osobní údaje ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu. Toto právo se však neuplatňuje, pokud by to mělo nepříznivé důsledky pro práva a svobody jiných (článek 20 GDPR).

 

  1. b)          Právo na opravu osobních údajů:

 

Dotčená osoba má právo na to, aby provozovatel bez zbytečného odkladu opravil nesprávné osobní údaje a při zohlednění účelu zpracování má dotyčná osoba právo na doplnění neúplných osobních údajů a to i prostřednictvím poskytnutí doplňkového prohlášení (článek 16 GDPR).

 

  1. c)          Právo na výmaz osobních údajů:

 

V některých případech má dotyčná osoba právo na výmaz osobních údajů bez zbytečného odkladu. Toto platí pro situace, kdy:

  • osobní údaje již nejsou potřebné ve vztahu k účelu, pro které byly získány nebo jinak zpracovávány
  • zákazník odvolá souhlas ke zpracování na základě souhlasu;
  • zpracování je určeno pro účely přímého marketingu a osobní údaje byly zpracovávány nezákonně.

 

Právo na výmaz může být omezeno tam, kde je potřebné zpracování osobních údajů na uplatňování práva na svobodu projevu a informací, dodržování zákonné povinnosti nebo na prokazování, uplatňování nebo obhajování právních nároků (čl. 17 GDPR).

 

  1. d)          Právo na omezení zpracování:

 

V některých případech má dotyčná osoba právo na omezení zpracovávání svých osobních údajů. Je-li zpracování omezeno, provozovatel může nadále uchovávat osobní údaje pouze: se souhlasem dotyčné osoby, k prokazování, uplatňování nebo obhajování právních nároků, k ochraně práv jiné fyzické nebo právnické osoby; nebo z důvodů důležitého veřejného zájmu (článek 18 GDPR).

 

  1. e)          Právo namítat:

 

Dotčená osoba má právo vznést námitky vůči zpracování svých osobních údajů v případech, kdy je provozovatel zpracovává za účelem svých oprávněných zájmů nebo pro účely plnění úkolu vykonaného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci svěřené provozovateli. Provozovatel přestaneme zpracovávat osobní údaje, pokud nemůže prokázat přesvědčivé oprávněné důvody pro zpracování, které převyšují zájmy, práva a svobody oprávněné osoby, nebo zpracování osobních údajů je potřebné k prokazování, uplatňování nebo obhajování právních nároků (čl. 21 GDPR)..

 

  1. f)        Právo podat stížnost dozorčímu orgánu:

 

Dotčená osoba může vždy podat stížnost dozornému orgánu dohledu nad ochranou osobních údajů Dozorčí orgán nad ochranou osobních údajů na Slovensku je:


Úrad pro ochranu osobních údajů Slovenské republiky,
Hraničná 12, 820 07 Bratislava, Slovensko, www.dataprotection.gov.sk

 

 

Název a kontaktní údaje provozovatele, jakož i kontaktní údaje odpovědné osoby za ochranu osobních údajů

Tato ustanovení o ochraně osobních údajů platí pro zpracování osobních údajů společností RAMA Service, s.r.o., se sídlem Šteberlova 8, 902 01 Pezinok, Slovenská republika IČO: 47 474 335, DIČ: 2023887481, IČ DPH: SK2023887481, emailová adresa: osobneudaje@bavlnkaren.sk

 

Obchodní podmínky aktualizované – 1.4.2024

Táto webová stránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy.
Potrebné
Potrebné súbory cookie pomáhajú vytvárať použiteľné webové stránky tak, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia stránky a prístup k chráneným oblastiam webových stránok. Webové stránky nemôžu riadne fungovať bez týchto súborov cookies.

Štatistiky
Štatistické súbory cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby pochopili, ako komunikovať s návštevníkmi webových stránok prostredníctvom zberu a hlásenia informácií anonymne.

Preferencie
Preferenčné súbory cookies umožňujú internetovej stránke zapamätať si informácie, ktoré zmenia spôsob, akým sa webová stránka chová alebo vyzerá, ako napr. váš preferovaný jazyk alebo región, v ktorom sa práve nachádzate.

Marketing
Marketingové súbory cookies sa používajú na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.